2014. január 3., péntek

Érdekességek tárháza: Melegíthető állatok

Sziasztok!

Remélem kellemesen teltek az ünnepek Nálatok és kellőképpen kipihentétek magatokat.:) 2014 első bejegyzésében egy rendkívül aranyos dolgot hoztam Nektek, remélem tetszeni fog Nektek is.


Kb. fél évvel ezelőtt ismerkedtem meg ezekkel a termékekkel, véletlenül akadtam rá az internet végtelen világában. Már akkor, képekről is nagyon tetszettek, majd addig mutogattam a páromnak, hogy szülinapomra meglepett vele. Most biztos gondolhatjátok, hogyan kapcsolódik ez a bababloghoz, de ez egy univerzális termék, amit nagyok és kicsik is egyaránt használhatnak szerintem.


Lerántom a leplet: melegíthető plüss állatokról lesz ma szó. Különlegességük, hogy a pocakjukban egy búzaszemekkel töltött, levendula illóollajjal átitatott betét van, amit ki lehet szedni és mikroban meg lehet melegíteni.A betét egyébként teljesen pamut anyagú, és ami nagyon fontos, hogy csak ezt a betétet szabad melegíteni, a cuki kisállatot semmiképpen se tegyétek be mellé, mert akkor dobhatjátok is ki. A használati utasításban szerepel, hogy hány  watton, hány percig kell melegíteni, és ami fontos, hogy mindig be kell mellé tenni egy pohár vizet is, hogy a búzaszemek ne száradjanak ki.
Egyébként maga a plüss része nagyon puha, nagyon selymes és nagyon ölelgetni való :) De hogy mire is jók ezek? Mindenre....

Egyrészt segíti az elalvást, sokkal mélyebben lehet vele aludni köszönhetően a melegnek és a levendulának, melyről köztudott, hogy nyugtató hatása van. Másrészt ha babátoknak fáj a pocakja, akkor a meleg jótékony hatással van rá, vagy csak szimplán ha fázik, jó érzéssel fogja eltölteni a nyugtató meleg. Természetesen gyermeketek kedvenc játékává is válhat a későbbiekben. Én személy szerint használtam amikor beteg voltam és rázott a hideg, női problémáknál a hasi görcsökre nagyon jó, illetve egyszer fogfájásnál is teszteltem. Nagyon szuper találmány:)

Egyetlen hátránya talán, hogy egy idő után a levendula illat elpárolog, de ezt házilag megtudjátok oldani, én vettem sima levendula illóolajat és abból szoktam a belső betétre csöpögtetni. Vagy ha más illatot kedveltek, akkor nyugodtan lehet kísérletezni.
A termékeket megtudjátok nézni a www.aroma-home.hu oldalon, illetve rendelni is tudtok.
Most pedig következzen néhány kép a személyes kedvenceimről:

Pink nyuszi :)

Spániel


Én ezt a koalát kaptam meg, a fülei a legjobbak :)
Nektek tetszenek? Esetleg láttatok már valahol ilyeneket?

2 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik a Koala Macko ur, a baratod biztosan jo fej, hogy megajandekozott vele. De nagyon cuki a Morzsi kutyus is :)

    VálaszTörlés