2014. január 30., csütörtök

AKCIÓ-vadász: Harc a hideg ellen

Sziasztok!

A héten is összegyűjtöttem Nektek, hogy mik azok a termékek, amiket mindenképpen érdemes beszereznetek, mert rendkívül jó áron vannak. A mai bejegyzésben próbáltam főként olyan dolgokat összeszedni, amik kifejezetten jól jönnek a téli hidegben.

1. Egyik nap ellátogattam az egyik kedvenc ruhaboltomba a H&M-be, mert mint biztos Ti is tudjátok, még mindig tartanak az év eleji leárazások. Szokásommá vált, hogy a gyermek részleget is végigpásztázom.  Rengeteg babaruha van leárazva, már 1000 Ft alatt is lehet kapni elég sok meleg holmit. Ha ráértek nézzetek körül, érdemes.



2. Bundazsák-hálózsák: Télre elengedhetetlen kellék lehet. A Lorelli cég nem is olyan régen dobta piacra univerzális darabját,ami kívül bébiplüss belül pedig bundás, extra puha anyag. Kb. 1, 1,5 éves korig használható, és zipzár segítségével takarót is lehet varázsolni belőle. Ajánlom babakocsiba, mózesba, de akár kiságyba is. Három színben elérhető: kék, pink és bézs. Az ára a bundazsákokhoz képest elég alacsony, 3590 Ft.
www.babaszafari.hu
3. Esővédő, mely a hó ellen is megvédi babádat. Ezt azt hiszem nem kell részleteznem, hogy miért fontos. 1490 Ft nem pénz érte.
Lorelli esővédő 1490 Ft
4. Miniland acél-termosz: Ha sétálni mentek a babával, vagy utaztok valahova, nagyon praktikus lehet ez a termék, hiszen melegtartja a tejet, a teát vagy bármilyen ételt. Emellett nagyon dizájnosan is néz ki.
www.babaszafari.hu-4990 Ft
5.Earth Friendly Baby nyugtató levendulás testápoló: a babák bőre is kiszáradhat télen, akár csak a miénk, ezért nem árt hidratálni. Ez a termék nem tartozik a legolcsóbbak közé, de higyjétek el megéri az árát, ha egyszer kipróbáljátok babátok és Ti is nagyon megfogjátok szeretni.
www.babakocsifutar.hu 2590 Ft


6. Fotel szoptatáshoz: A héten ellátogattam az egyik  JYSK áruházba, leárazások vannak, szőnyeget szerettem volna, az persze nemvolt olyan, amilyet szerettem volna,viszont láttam egy hintázós fotelt, ami tökéletes lehet akár a baba szoptatásához is. Nagyon jó árban van: 9500 Ft. Ha érdekel Titeket siessetek, mert az akció február 12-ig tart.
Anne Fotel-Jysk

Remélem megint találtatok valami számotokra is hasznos dolgot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése