2013. november 20., szerda

Emlékek gyűjtése-Larousse babakönyvtár

Sziasztok!

Larousse babanapló-www.babaszafari.hu


Mielőtt a kombiágyakról írnék Nektek rátaláltam az egyik


weblapon egy dekoratív babanaplóra, mely akár babaszobánk dísze is lehet. Emlékszem, hogy amikor kicsi voltam nekem is volt ilyen, nah nem ilyen szép és nem ilyen mutatós. Pár lapból állt csupán, de amikor nagyobb lettem örömmel lapozgattam és nézegettem, hogy jéé milyen kicsi volt a lábam, és milyen szőke volt még akkor a hajam, mára már sajnos bebarnult. Biztosan sokan kitaláltátok már, hogy a babanaplóról van szó.


A Geopen kiadó piacra dobta a Larousse babakönyvtárat. Találó a megnevezés, hiszen egy praktikus dobozban 8 kis emlékkönyv/fotóalbum foglal helyet tematikusan rendezve. A következő kategóriákra tagolódva:
Egyszer csak megszülettem…
Anyukám naplója
Bemutatom a családom
Barátaink mondták...
Csecsemőkori fotóim
Amikor én először…
Hétről hétre növekszem
Fotóim hónapról hónapra

Az albumok mellett található egy boríték az első hajtincsnek, egy dobozka, amibe a tejfogakat lehet gyűjteni, hátha a fogtündér pár tízezressel honorálja az igyekezetet :) Illetve címkék találhatóak még a szettben, amit rá lehet ragasztani a baba holmijaira és ajándékaira is. A lapok jó minőségűek és fényes anyagúak. Nagyon jó ajándéknak is akár, de magunknak is megvehetjük, hogy feljegyezzünk benne minden fontos információt kisfiúnkkal vagy kislányunkkal kapcsolatosan.


Mi a véleményetek erről a babakönyvtárról? Nektek is volt valamilyen? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése