2014. február 13., csütörtök

Pelenkaédességek

Sziasztok!

Volt már egy hasonló bejegyzésem, amiben a pelenkatortákról írtam Nektek. Újra nézelődtem kicsit az interneten és azt hiszem, hogy ez a pelenkaművészet nem áll meg a tortáknál: vannak cukrok, sütik, muffinok és nyalókák is főként pelenkákból. Ledöbbentem....

Előre leszögezem, hogy gyönyörűek és nagyon kreatívak ezek a remekművek, nagyon szép és kedves ajándék lehet anyukáknak. De egy valamit nem értek...miért pont a süteményekkel és az egyéb édességekkel hozták kapcsolatba a pelenkákat. Ti tudtok erről valamit? Biztos van valami háttere, és az is biztos, hogy nem magyar gyökerekre vezethető vissza. Ugyanis én azt vettem észre, hogy itt is, mint sok minden másnál, külföldi divatot vettünk át ezekkel a pelenkasütikkel.

Sőt képzeljétek, erre az egészre már iparág is kialakult. Vannak az interneten külföldi és magyar webáruházak is, akik ilyen és ezekhez hasonló nyálcsorgató finomságokat készítenek profi szintén. Bár én azt tanácsolom Nektek, hogy nem árt először kipróbálni  magatokat, nem kell hozzájuk sok kézügyesség, csak jó alapanyagok, és elég hamar elkészíthetőek. Határt csak a fantáziátok szabhat, hiszen szinte bármit felhasználhattok hozzájuk: a fő alapanyag persze a pelus, abból is inkább a textil. Érdekes, színes mintájú darabokkal nagyon látványos kreációkat tudtok elkészíteni. A pelus mellett különböző kisebb takarókat, előkéket is beletehettek, illetve kisebb játékokkal díszíthetitek az egészet.

Képáradat következik, csemegézzetek!

Muffinok:















Pelenka cukorkák:






 Nyalókák






Hallottatok már ezekről? Ti milyen sütit "sütnétek"?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése