2013. december 21., szombat

AKCIÓ-vadász

Sziasztok!


Az héten is körülnéztem az üzletekben, illetve a webáruházakban, hogy a legkedvezőbb ajánlatokat tudjam megosztani Veletek. A következő 2 napban még betudjátok szerezni a legjobb karácsonyi ajándékokat. A boltok is hihetetlen akciókkal kecsegtetnek, ha még hiányzik valami, akkor olvassatok tovább, hátha találtok valami számotokra is hasznosat. :)


Biztos hallottatok már az Avonról. Biztos, hogy van a közeletekben olyan ember, aki foglalkozik vele. Bevallom őszintén, hogy én kb. olyan 16 évesen rendeltem tőlük utoljára. Azonban pár hónappal ezelőtt kezembe akadt egy katalógusuk, és eléggé meglepődtem, hogy rengeteg dologban fejlődtek a kozmetikumok és a szépségápolással kapcsolatos termékeket illetően is. Van már saját babavonaluk is néhány termékkel. Most azonban nem babakozmetikumot ajánlok Nektek, hanem egy terhességi csíkok elleni krémet, melyet az Avon új, 2014/1-es kampányában tudtok megrendelni, és szinte féláron hozzá lehet jutni. Most csak 1499 Ft-ba kerül, 2610 Ft helyett.
Avon terhességi csíkok elleni testápoló

Hatalmas kedvezmények vannak a Babaszafari Bababoltban és webáruházban is. Nem tudom, hogy mennyire követtétek figyelemmel, de ez a bolt egy kedvezményekkel teli Adventi naptárat csinált a hónap elejétől kezdve. Minden nap kitárult, és kitárul még egészen 23-ig egy ablak,, melyben százalékos kedvezményekkel, ajándék termékekkel és kuponokkal találkozhatunk. Minden nap más márkára, vagy más termékcsoportra vonatkozott a kedvezmény, viszont 22-én és 23-án MINDEN TERMÉKÜKRE vonatkozik, hogy a vásárolt termék árának 22 vagy 23%át kupon formájában visszakapjátok. Ez kihagyhatatlan szerintem. Látogassatok el hozzájuk, ha szükségetek van egy csodálatos babakocsira, vagy kiságyra, vagy bármire.

www.babaszafari.hu



Nagyon aranyos és praktikusan kihasználható étkészletet találtam a Panda webáruházban. Tökéletes lehet akár karácsonyi ajándéknak is, hiszen szép díszdobozban érkezik. Többféle figurával és mintával kapható, nem is tudom hogy én melyiket választanám. :) Most majdnem féláron 5990 Ft-ért tudjátok megrendelni.

www.pandababahaz.hu

www.pandababahaz.hu

Ti láttatok valami kihagyatatlan ajánlatot? Mi volt a hónap legjobb vétele?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése